I servicegruppen ingår:  Christer Paulin (vaktmästare), Lena Vangelius (datasystemansvarig), Lilian Harman (ekonomihandläggare), Jenni Vuorenmaa (vik. administrativ chef), David Diaby (bitr. administrativ chef). Vi har möte en gång i veckan då vi går igenom inkomna beställningar och ärenden. Servicegruppen har hand om våra lokaler, kontorsmaterial, teknisk utrustning (hård-, mjukvara) och telefoner, larm/säkerhet, nycklar/passerkort, parkeringstillstånd för personal, post, SUKAT, Universitetskonto.

Har du ett brådskande ärende bör du skriva ”Brådskande” i ämnesraden, men det går också bra att kontakta någon av ovanstående personer beroende på vilket ärende du har.

Datorrelaterade problem hänvisas till Serviceportalen (IT-avdelningen). På skrivbordet på din SUA-dator finns en mapp som heter "INFO", där hittar du en länk till Serviceportalens hemsida och även annan nyttig information.
Fungerar datorn inte alls kan du ringa på anknytning: 1999 (helpdesk) för att få hjälp.
Telefontider: 8.00-16.40 (16 september-30 april), och 8.00-16.00 (1 maj-15 september)

För inköp och beställningar se vår interna hemsida på: Inköp och beställning
 

ipdservice
ipdservice