Aktuell högskolepedagogisk forskning - arkiv

Who’s Afraid of ChatGPT?

Fyll i formuläret nedan för att skicka "Who’s Afraid of ChatGPT?" till en vän..

Skicka "Who’s Afraid of ChatGPT?" till en vän.

Captcha

För att vara säker på att denna funktion inte missbrukas ber vi att du identifierar dig genom att använda captcha-funktionen nedan.

Tillbaka till artikeln

Prenumerera på nyhetsbrevet

Prenumerera på Aktuell högskolepedagogisk forskning. Vi skickar ut nyhetsbrevet sju gånger om året under höst- och vårtermin. För att få vårt nästa utskick fyller du bara i din e-postadress här:

E-post: red.ceul@su.se

I redaktionen: John Airey, Institutionen för ämnesdidaktik, Klara Bolander Laksov, Centrum för universitetslärarutbildning, Mikael A Carlsson, Zoologiska institutionen, Annika Forslund, Centrum för universitetslärarutbildning, Annika Johansson, Institutionen för slaviska och baltiska språk, finska, nederländska och tyska, Maria Wendt, Institutionen för ekonomisk historia och internationella relationer, Kristina Jerner Widestedt, Institutionen för mediestudier.